Проект Line205P

Пасажирське судно



Зниження інтенсивності пасажирських перевезень по воді та зменшення пасажиропотоку, характерне для сьогодення, призводить до недоцільності будівництва нових пасажирських суден у розмірах та концепціях, прийнятих у минулому столітті в СРСР. При цьому існуючий пасажирський флот здебільшого виробив свій ресурс, більшість судів підлягають списанню та заміні.

При оновленні пасажирського флоту необхідно створювати сучасні судна з високим рівнем автоматизації, ідеологічно відштовхуючись від критерію "вартість - ефективність".

Порівняно з традиційними пасажирськими суднами типу "ОМ", судно Line205Р має вдвічі меншу довжину та втричі меншу водотоннажність, що суттєво зменшує будівельну вартість та експлуатаційні витрати. При цьому судно здатне перевозити до ста пасажирів, що призводить до оптимізації витрат при перевезенні на людину.

Простота та технологічність конструкції із суднобудівної сталі дозволяє будувати такі судна на будь-якому суднобудівному підприємстві.



Екстер’єри


Опис судна. Судно призначене для перевезення пасажирів внутрішніми водними шляхами та в прибережній зоні морів.

Line205Р – сталеве однокорпусне судно з надбудовою на всю ширину корпусу. Ходова рубка винесена вперед для кращого огляду. Салон для перевезення пасажирів розташований на верхній (головній) палубі. Приміщення для багажу та два санвузли – на нижній. Машинне відділення розташоване в кормовій частині корпусу та відокремлено водонепроникними перегородками. Необхідні цистерни палива, прісної води та стоків змонтовані в середній частині корпусу та є вкладними. Головні двигуни - два реверсивні дизель-редукторні агрегати. Є окремий дизель-генератор.

Якірні та швартовні пристрої знаходяться на носовій та кормовій частинах палуби.

Судно обладнане необхідними засобами зв'язку та навігації, а також рятувальними засобами за кількістю пасажирів та екіпажу на борту.

На судні може бути встановлена система припливної вентиляції та кондиціювання.

Посадка та висадка пасажирів здійснюється за відкидними трапами в кормовій частині судна.

Спальних місць для членів екіпажу не передбачено.

На вимогу Замовника планування судна може бути змінене під різні завдання, а саме: короткі морські (річкові) прогулянки, круїзи вихідного дня, урочисті події тощо



Основні характеристики

Головні розмірення:
Довжина найбільша, м 21,2
Довжина по основному корпусу, м 20,5
Ширина найбільша, м 5,8
Водотоннажність, т 51
Осадка, м 1,17
Головний двигун
VOLVO PENTA D7A ТА, кВт 2х150
Дизель-генератор, кВт до 50
Швидкість ходу,
Максимальна, вузлів 11
Експлуатаційна, вузлів 10
Пасажири, особа 96+2 з інвалідністю
Екіпаж, чол. 3
Паливо, м³ 6,3
Прісна вода, м³ 1,6


Матеріал корпусу та надбудови - суднобудівна сталь.