Мегаяхта "Северина" - проект Обь47
Наприкінці липня 2008 року була передана російському Замовнику мегаяхта проекту ОБЬ47 – "Северина". Яхта спроектована та побудована під наглядом Російського морського Регістру судноплавства на клас КМ ⍟ Ice1 R2-RSN, і маючи місткість (GT) більше п'ятисот, повністю відповідає вимогам конвенцій СОЛАС 74 та МАРПОЛ 73/78. Це є найвищим ступенем якості та надійності яхти як судна.
Яхта є судном змішаного плавання та обладнана відповідними засобами зв'язку та навігації для плавання, як морем, так і річками. Спочатку проектована з можливістю заходу в північні річки Росії, вона має мінімальне для своїх розмірів осадку. Два двигуни фірми Volvo-Penta сумарною потужністю 1552 кВт забезпечують максимальну швидкість ходу 15 вузлів. Маневреність судна при швартовках забезпечується пристроєм, що підрулює.
Для Проектно-дизайнерського бюро "ПроЛайн" та його фахівців цей проект був серйозною перевіркою на зрілість, яку вони гідно витримали. Запитань до судна за результатами випробувань не виникло – всі проектні характеристики та морехідні якості судна повністю підтвердилися.
Статті та новини у друкованих журналах:
Екстер’єри
Візуальна концепція екстер’єру - в руслі сучасних уявлень про моторну яхту, без різних новомодних тенденцій, типу форштевнів зі зворотним нахилом та іншого дизайнерського екстремізму. Спокійний, лаконічний та потужний силует. Слід зазначити, що візуально яхта виглядає більше, ніж є насправді.
Інтер’єри
Новий високотехнологічний інтер’єр зберігає основні риси класичного стилю, органічно поєднуючись із сучасними формами та матеріалами. Натуральний колір благородного дерева, традиційного для класики, поєднується в інтер’єрах із блиском скла та металу.
Широко, по-російськи прийняти гостей дозволяють два салони на головній палубі, з'єднаних широкими дверима з відчиненою зоною відпочинку в кормі.
На величезній сонячній палубі встановлений СПА басейн, поряд із куточками відпочинку передбачена стійка бару. Тут же знаходиться електрогідравлічний кран для спуску сертифікованої чергової шлюпки та гідроциклів.
Особливість яхти – велика сауна в кормі з салоном для відпочинку та прямим виходом на кормовий майданчик для купання, що дозволяє після парильні зануритися прямо в море!
І ще одна особливість яхти – носова зона відпочинку перед ходовою рубкою з диванами та столиками.
На яхті реалізовано концепцію поділу пасажирів та екіпажу. У повсякденному житті вони не перетинаються. Екіпаж розміщений у чотирьох двомісних каютах з окремими санвузлами, у нього своя каютна компанія з куточком відпочинку та місцем підігріву їжі. Для капітана передбачено блок каюти поруч із ходовою рубкою.
Основні характеристики
на клас КМ ⍟ Ice1 R2-RSN
Головні розмірення: | |
---|---|
Довжина максимальна, м | 47,30 |
за КВЛ, м | 42,81 |
Ширина, м | 9,60 |
Висота борту, м | 3,97 |
Осадка з КВЛ, м | 1,72 |
Водотоннажність по КВЛ, т | 426 |
Головний двигун фірми “Volvo Penta” марки | D 34 А МТ |
Номінальна потужність | 2 x 776 кВт |
Дизель-генератори компанії “Volvo Penta” марки | D 5 A T-UCM274E |
потужністю | 2 x 86 кВт |
Експлуатаційна швидкість, вузлів | 14,0 |
Максимальна швидкість, вузлів | 15,0 |
Запаси | |
Дизельного палива, т | 68 |
Прісної води, т | 14,5 |
Автономність плавання: | |
за запасами провізії та прісної води | 5 діб |
Дальність плавання, миль | 3500 |
Екіпаж | 11 чол. |
Пасажири | 12 чол. |
Відео YouTube
Спуск мегаяхти "Северина" проекту ОБЬ47
Ходові випробування мегаяхти "Сєвєріна" проекту ОБЬ47
Версія патетична
Ходові випробування мегаяхти "Сєвєріна" проекту ОБЬ47
Режисерська версія