Проект PassLine25
Пасажирське судно
Пасажири – до 200 чол.
Пасажири – до 200 чол.

Пасажирські судна займають окрему нішу у перевезеннях морським та річковим транспортом. Як судно, основна функція якого - забезпечення безпеки пасажирів, вони відповідають високим вимогам контролюючих органів щодо конструкції та постачання.
Проект PassLine25 є пасажирським судном, призначеним для забезпечення морських та річкових пасажирських перевезень на внутрішньоміських та приміських лініях, організації туризму та активного відпочинку на воді, забезпечення круїзів та урочистих подій.
Архітектурно-конструктивний тип: сталеве самохідне двогвинтове гладкопалубне судно, з безбульбовою носовою і з транцевою кормовою частиною, з надлишковим надводним бортом, з розвиненою сталевою надбудовою з великим склінням, з середнім розташуванням рульової рубки на другій палубі, з просторими відкритими частинами на верхній і другій палубах з місцями для сидіння пасажирів, з машинним відділенням в кормовій частині.
Екстер’єр
Пасажири розміщуються на сидячих місцях у двох пасажирських салонах, а також на відкритих частинах палуби. Можливо облаштування бару з лаунж зоною і приміщенням, в якому розташовується обладнання для зберігання і підігріву їжі. Або, варіант з повноцінним камбузом і баром. На судні передбачені два туалети для пасажирів.
Для екіпажу чисельністю 3 особи передбачений кубрик для короткочасного відпочинку і санблок з туалетом і душем.
Проект PassLine25 створений з урахуванням нових вимог до експлуатації пасажирських суден, основні з яких це економічність пасажирських перевезень і їх окупність.
Вибір оптимальних швидкостей руху на маршруті, зниження потужності головних двигунів, можливість оптимізації витрат на паливо і витрат на екіпаж, дозволяють максимально знизити експлуатаційні витрати.
Застосування сучасного високоякісного обладнання дозволить підвищити надійність судна і, як наслідок, забезпечити безумовне гарантоване виконання графіків руху. Знизивши при цьому витрати на ремонт і обслуговування.
Оптимальна пасажиромісткість дозволяє мінімізувати витрати при недовантаженнях і «холостих» рейсах, збільшуючи коефіцієнт усередненого завантаження судна і, як наслідок, максимально збільшуючи коефіцієнт використання.
Основні характеристики

Головні розмірення: (попередні) |
|
---|---|
Довжина максимальна (габаритна) LOA, м | 26.2 |
Довжина основним корпусом, м | 25.3 |
Довжина КВЛ (LWL), м | 23.1 |
Ширина максимальна (BMAX), м | 8.28 |
Ширина КВЛ (BWL), м | 7.32 |
Осадка (Draft), м | 1.5 |
Водотоннажність (Displ): | |
- порожній, т | 85 |
- повне, т | 120 |
Швидкість ходу (Speed): | |
- максимальна, уз | 11.5 |
- робоча, вуз | 10 |
Головні двигуни (Main engines), л.с | 2x275 |
Екіпаж, чол | 3 |
Пасажири, чол | до 200 |
Тип корпусу - водотоннажний
Матеріал корпусу - суднобудівна сталь.
Матеріал надбудови - суднобудівна сталь