Проект MegaLine50


Розмір має значення

Моторні яхти завдовжки 48-50 м, що мають реєстрову місткість понад 500, відносяться до класу мегаяхт. Ці судна потрапляють під конвенцію СОЛАС щодо обладнання, що позитивно впливає на безпеку у морі. Розміри судна забезпечують відмінну мореплавність, значні площі приміщень і, як наслідок, високий рівень комфорту на борту. П'ятдесяти метрова мегаяхта здатна вирішувати різні завдання: як представницьке судно для корпорації, як судно власника, або використовуватися в чартері для прийому гостей високого рівня. У той же час, вартість такого судна у будівництві та експлуатації не є надхмарною порівняно з яхтами більших розмірів.

На відміну від відомої платформи "річка-море", на якій було реалізовано моторні яхти "Северина" и "Байтерек" з обмеженнями по габаритній висоті та осаді, MegaLine50 – судно представницького класу морського базування.

Ідеологія проекту спирається на останні досягнення у морській архітектурі, дослідження та досвід фірми "ProLine" у галузі створення ексклюзивних моторних яхт. Найбільша довжина досягає 50.6 м, що дозволяє забезпечити більший комфорт, розширити функціональну складову та, у плані іміджу, відповідати поняттю "MegaYacht" - великого судна представницького класу.

Екстер’єр, ходові та морехідні якості


MegaLine 50 - проект надійного та морехідного судна. Візуальне сприйняття екстер'єру акцентоване, в першу чергу, на цих якостях, а саме: велика висота надводного борту, розвинений напівбак (високий борт у носовій частині), загальна тектонічна і візуальна міць силуету (на кшталт скелі, що безстрашно врізається в морські хвилі).

Яхта конструктивно створена з металу, але концептуально має бути ближче до суден із пластмаси, тобто не допускається гострих кутів, різких граней, властивих сталевому суднобудуванню. Лінії виключно плавні, а переходи заокруглені, але при цьому зберігається можливість виготовлення зі сталі та алюмінію. Сталевий корпус має сучасні обводи з бульбовим носовим краєм, що забезпечують виключно високі ходові та морехідні якості. Витончена надбудова з розвиненою архітектурою та широкими рекреаційними можливостями виготовлена ​​з алюмінієвого сплаву.

Для більшого комфорту на борі застосовуються активні та пасивні заспокійники хитавиці.

Максимальна швидкість ходу становить 15 вузлів (див. характеристики), але за бажанням Замовника може бути збільшена до 16 вузлів при використанні потужнішої силової установки. Розміри машинного відділення дозволяють це здійснити.


Візуалізація архітектурних та дизайнерських рішень




Конструктивні особливості

Плавзасоби - Дві шлюпки з жорстким днищем і надувними бортами (Rib). Робоча шлюпка довжиною 4,5 м, шлюпка Власника – 6,2 м. Обидві шлюпки оснащені стаціонарними дизельними двигунами, що працюють на водомети, що дозволяє використовувати єдину систему палива для всього судна. Плавзасоби розміщені на баку. Це має такі переваги: ​​плавзасоби знаходяться поза рекреаційною зоною і не заважають відпочинку гостей та пасажирів (не забирають місця); спрощується підйом і спуск при поганій погоді (т. к. при підйомі та спуску контакт балона шлюпки відбуватиметься із суцільним сталевим корпусом, а не з балконами, фальшбортами тощо); використання одного крана (вантажопідйомністю 2 т) для роботи з обома шлюпками; спускопідйомні операції максимально безпечні для гостей та пасажирів; шлюпки не псують силует, т.к. з багатьох ракурсів вони просто не види; і, нарешті, капітан може контролювати спускопідйомний процес прямо з ходової рубки.

Єдина шахта машинного відділення. Відведення вихлопних газів головних двигунів та дизель-генераторів здійснюється в атмосферу через щоглу спеціальної конструкції відповідно до сучасних екологічних вимог. Системи газових лопу проходять через єдину шахту машинного відділення, розташовану по центру судна. Вона служить і для забору повітря в машинне відділення. Таке компонування дозволяє оптимізувати загальне розташування судна.

Камбузний ліфт. Організація простору на яхті дозволяє влаштувати камбузний ліфт, за допомогою якого можлива подача їжі та напоїв безпосередньо з камбуза на верхні палуби, включаючи сандек.

Інтер'єр

Поділ зон. Внутрішній простір на яхті організовано так, що пасажири (гості) та екіпаж не перетинаються. Члени екіпажу можуть отримати доступ до будь-якої точки яхти (ніс - корми при швартовках, ходова рубка, камбуз) в обхід пасажирської зони. Члени екіпажу користуються своїми гальюнами, душовими, трапами, мають свій салон для прийому їжі.

Наскрізний внутрішній трап. Ключовою особливістю планування судна є наскрізний внутрішній трап, що з'єднує всі палуби - від нижньої палуби до сандека. Він дозволяє, скажімо, з головного салону потрапити до будь-якої точки яхти, як у внутрішніх приміщеннях, так і на відкритих палубах.

Опис планування палуб (див. креслення загального розташування судна).

Палуба 0 (від носа в корму). У носовій частині - форпік з ланцюговими ящиками, використовується як комора для швартування. Далі в корму - блок екіпажу, що включає п'ять двомісних кают із санвузлами та салоном для прийому їжі. Далі в корму – чотири двомісні каюти для гостей. Дві з них обладнані окремими ліжками (ліжками), решта – двоспальними. Наступний відсік - машинне відділення із встановленими у ньому головними двигунами, дизель-генераторами та іншим необхідним обладнанням. У кормовій частині - зона відпочинку, що включає салон, сауну, масажну, санвузол. Через водонепроникні двері забезпечено вихід на кормовий майданчик.

Палуба 1. У носовій частині - двомісна каюта класу "люкс". Далі, правим бортом розташований камбуз, лівим - каюта для спецперсоналу, далі розташований хол центрального трапу з виходом на головну палубу. На головній палубі у цьому районі – електрогідравлічний трап для сходу на берег. Далі в корму слідує головний салон, що складається з обідньої та медійної зони (перегляд телепрограм, інтернет, чай, кава). Далі вихід на відкриту палубу, де влаштований салон на відкритому повітрі, трап на кормовий майданчик та кормовий електрогідравлічний трап для сходу на берег.

Палуба 2. У носовій частині - ходова рубка і каюта капітана. Далі правим бортом - технічні приміщення: приміщення аварійного дизель-генератора та приміщення кліматичної установки. Основну частину палуби займає блок Власника (1-ї особи), який включає: спальню, кабінет, салон, санвузол, приміщення для підігріву їжі, а також салон на відкритій палубі. Вихід на палубу забезпечується через розсувні двері з великою площею засклення.

Палуба 3 (SanDeck). Внутрішні приміщення на сандеку - салон та хол з барною стійкою. За внутрішнім трапом можна спуститися на нижні палуби. Є зсувні напівкруглі двері зі склінням великої площі для доступу на палубу. Обладнання палуби: басейн, дивани, столи, крісла та інші предмети відпочинку на відкритому повітрі.

Дизайн інтер'єрів та планування приміщень можуть змінюватися з урахуванням побажань Замовника.

Основні характеристики


Головні розмірення:
(попередні)
Довжина найбільша, м 50,63
Довжина КВЛ, м 45
Ширина найбільша, м 9,8
Ширина КВЛ, м 9,136
Осадка, м 2,7
Водотоннажність, (половина запасів), м³ 530
Швидкість ходу:
- максимальна, вузлів 15
- круїзна, вузлів 13
- економічна, вузлів 11
Енергетична установка:
Головні двигуни, kW 2⠀x⠀950
Дизель - генератори, kW 2⠀x⠀100
Запаси:
Дальність плавання запасами палива, миль 4000
Дизельного палива, м³ 90
Прісної води, м³ 18,9
Стічні цистерни, м³ 16
Баласт, м³ 38
Екіпаж 12
Пасажири 12